پرسپولیس سرور آسیا

پرسپولیس سرور آسیا
اخبار پرسپوليسي
تبليغات
رزتمپ
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 2
بازديد ديروز : 24
بازديد هفته : 30
بازديد ماه : 30
بازديد کل : 18775
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

جديدترين ارسال ها
دنیزلی بامداد دوشنبه در تهران
هفته پایانی خرداد، آغاز تمرینات پرسپولیس برای لیگ دوازدهم
مصاحبه ی مفصل و خواندنی رویانیان: پولادی 100% برای ماست / 60% از این تیم را نمی خواهم!
رحیمی: نمي‌گذاريم حسيني و بنگر به‌خاطر پول بروند
نوری: امیدوارم چنین سالی دیگر تکرار نشود / اگر دنیزلی بماند، اولویت اولم پرسپولیس است
ترکیب پرسپولیس برای بازی مرگ و زندگی اعلام شد / زارع در ترکیب اصلی!

تصميم‌گيري درباره تمام برنامه‌هاي فني با كرانچار است و تلاش مي‌كنيم برنامه‌ها را به خوبي اجرا كنيم.

 

* ظاهرا جدايي سيدجلال حسيني و محسن بنگر از سپاهان قطعي شده كه در اين صورت براي جايگين‌هاي اين دو مدافع كليدي چه برنامه‌اي داريد؟

اولا كه تا اين لحظه جدايي هيچ بازيكني از سپاهان قطعي نشده است. ما در اين يكي دو روز گذشته برنامه‌‌هايي داشتيم و با اين دو بازيكن ديدار و گفت‌وگو هم كرديم. ما تقريبا مرتب با هم در تماس هستيم. به حسيني و بنگر گفتم اگر بخاطر مسايل مايلي و پيشنهادهاي چشمگير مي‌خواهيد از سپاهان جدا شويد، من اين مشكل را حل مي‌كنم.

 

* يعني مي‌خواهيد پيشنهادهاي مالي چشمگيرتري نسبت به پرسپوليس به آنها بدهيد؟

من انتقادي از رويانيان و رويه‌اي كه در پيش گرفته داشتم كه البته بعدا از او عذرخواهي كردم چون به هر حال طبق اصول حرفه‌اي و اينكه باشگاه‌هاي ما در ظاهر حرفه‌اي هستند، هر مديري مي‌تواند با هر بازيكني مذاكره كرده و هر پيشنهاد مالي كه مي‌خواهد بدهد و اصلا تعريف حرفه‌اي بودن همين است؛ بنابراين من نبايد آن انتقاد را انجام مي‌دادم.

 

* پيش‌تر نسبت به حرفه‌اي بودن باشگاه‌هاي ايراني مردد بوديد كما اينكه الان هم تيم‌هاي دولتي با قدرت پول‌هاي هنگفت دولتي اقدام به بستن تيم شان مي‌كنند!

الان هم معتقدم در ايران تعريف قانونمندي از باشگاه وجود ندارد. من كه در اين سابقه بيش از 30 سالي كه در ورزش دارم هيچ تعريف قانوني از باشگاه‌ها نشنيدم. اينكه دولتي هستند يا خصوصي يا با هر ماهيت ديگري. به هر حال الان در ظاهر اين عنوان حرفه‌اي روي باشگاه‌ها وجود دارد و ما بايد از ضوابط آن تمكين كنيم.

 

* سپاهان براي فصل آينده مشكل يا محدوديت مالي ندارد؟

مسايل مالي و بحث بودجه باشگاه‌ ما هم قابل حل است. ما مدير سپاهان نشدم كه از مافوق پول بگيرم و در باشگاه خرج كنم. ما آمديم كاري كنيم تا سپاهان به مشكل برنخورد. تحت هيچ شرايطي اگر نتيجه‌اي را نگرفتيم آن را گردن هوا، داور، برنامه‌ريزي فدراسيون و...نيانداختيم. اصلا اين توجيه‌ها را بلد نيستيم هرچند در ايران خيلي‌ها استاد اين كار هستند.

 

* الان داريد به برخي مديران باشگاه‌هاي دولتي كنايه مي‌زنيد؟!

نه من كار خودم را مي‌كنم و ترجيح مي‌دهم فقط درباره مسايل باشگاه سپاهان صحبت كنم. من اعلام مي‌كنم اگر تمام بودجه باشگاه سپاهان از كارخانه فولاد مباركه هم قطع شود باز هم سپاهان را بدون مشكل خاصي نگه مي‌دارم.

 

* با همين كيفيت فعلي؟

من در اين 33 سال كه در ورزش اين مملكت سابقه مديريتي دارم، چه زماني كه مديركل تربيت بدني استان اصفهان بودم و چه در سال‌هايي كه رييس فدراسيون بودم، هيچ وقت درباره بودجه و مشكلات مالي صحبت نكردم و هميشه برنامه‌ها را طوري جلو بردم كه با مشكلات مالي مواجه نشديم.

 

* برگرديم به موضوع حسيني و بنگر، بالاخره تكليف اين مساله چه شد و آيا قرار است آنها به پيشنهاد شما جواب بدهند؟

همانطور كه گفتم ما طي چند روز آينده جلسه‌اي را با كرانچار خواهيم داشت. با حسيني و بنگر هم اختصاصا درباره اين موضوع چهارشنبه هفته پيش صحبت كرديم و ضمن تشكر از زحماتي كه در اين سال‌ها براي سپاهان كشيده‌اند، گفتيم هرچند قراردادتان تمام شده اما مي‌خواهيم شما در سپاهان بمانيد؛ ما سعي مي‌كنيم نگذاريم آنها به دليل پيشنهادهاي مالي از سپاهان جدا شوند. در نهايت براي اقدام به تمديد قراردادشان در روزهاي آينده اقدام مي‌كنيم و اين دو بازيكن هم تا آن زمان تصميم‌شان را مي‌گيرند.

 

* پيش از اين بارها گفته‌ايد كه قانون سقف قراردادها را رعايت مي‌كنيد و در عين حال ميان بازيكنان‌تان هم به عنوان يك مدير صادق و راستگو شهرت پيدا كرديد، با اين وضع چطور مي‌خواهيد مساله مالي حسيني و بنگر كه شنيده مي‌شود هر كدام پيشنهادهاي بيش از يك ميليارد تومان را از پرسپوليس دارند، حل كنيد؟

اولا كه قانون سقف قراردادها امسال براي تمام تيم‌ها 20 درصد اضافه شد. ضمن اينكه ما تيم آسيايي هستيم و قانون اين اجازه را مي‌دهد تا در چند مورد بتواند قراردادهايي را بالاتر از سقف ببندد.

 

* يعني اين اجازه به شما امكان عقد قراردادهاي ميلياردي به شما مي‌دهد؟

هرچه سقف اجازه دهد ما از آن عدول نمي‌كنيم. اصلا سپاهان 100 ميليارد تومان پول هم داشته باشد و اما اجازه قانوني خرج كردن آن را داشته باشيم باز هم بي‌حساب و كتاب و خارج از قانون كاري نمي‌‌كنيم. البته تاكيد مي‌كنم كه درباره رفتن و ماندن اين بازيكن و جذب بازيكنان جديد در جلسات اين هفته تصميم‌هاي نهايي را خواهيم گرفت اما اصول مشخص ما اين است كه اگر بخواهيم كاري را انجام دهيم، حتما راه قانوني آن را پيدا كرده و طبق آن عمل مي‌كنيم.

 

* موضوع جلسه با رحمان احمدي و تمديد احتمالي قرارداد اين دروازه‌بان به كجا رسيد؟

با رحمان صحبت كردم كه گفت بهتر است مدير برنامه‌هايش با ما مذاكره كند. كه اين ديدار هم در روزهاي آينده انجام مي‌شود.

 

* چند بازيكن سپاهان قراردادشان در پايان فصل تمام شد؟

فقط همين سه نفر يعني سيدجلال حسيني، محسن بنگر و رحمان احمدي هستند. البته در قرار داد برونو سزار و فابيو جان‌واريو هم نكاتي وجود دارد كه براي فصل آينده بايد درباره‌اش با اين دو بازيكن توافق كنيم. مابقي نفرات با ما قرارداد دارند و فصل آينده در سپاهان بازي خواهند كرد.

 

* حضورتان در هيات مديره فدراسيون فوتبال چقدر پررنگ است؟ آيا نسبت به تعيين تكليف عمده كميته‌هاي فدراسيون به ويژه بلاتكليفي كميته روابط بين‌الملل دغدغه‌هايي داشتيد؟

بخاطر درگيري سپاهان در دو جام كه ليگ برترو ليگ قهرمانان آسيا بود، نتوانستم حضور پررنگي از آنچه مدنظر دارم در مسايل فدراسيون داشته باشم. از اين پس هر كمكي لازم باشد انجام مي‌دهم. البته در بحث استفاده باشگاه‌‌ها از دروازه‌بان خارجي بنده روي موضوع لغو قانون ممنوعيت پافشاري كردم و برخي دوستان هم از من حمايت كردند و بالاخره مشكل حل شد.

 

* جدا از بستن سپاهان فصل آينده چه موضوعات ديگري را در برنامه‌تان داريد؟

من از فردا دو مساله را با جديت بيشتر پيگيري مي‌كنم كه يكي موضوع تكميل شدن استاديوم نقش جهان اصفهان است و ديگري بحث شكايت از باشگاه تراكتورسازي كه با طرح شكايت در فيفا كار روند خودش را طي مي‌كند.

 

* با وجود قهرماني در ليگ برتر همچنان با جديت اين مساله را پيگيري مي‌كنيد؟

اتفاقا چون قهرمان ليگ برتر شديم و ديگر كسي نمي‌تواند مسايل ديگر را به پگيري‌هاي ما ربط دهد، مي‌خواهم به شدت اين شكايت را پيگيري كنم تا به نتيجه نهايي برسد و انگيزه‌ام بيشتر شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,
[ 13:57 ] [ ابوالفضل نوایی ]
صفحات
نويسندگان
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید
جدول رده بندي
آرشيو
جست و جو
براي جستجو در همين صفحه وبلاگ واژه‌ كليدي‌ مورد نظرتان را وارد کنيد :

فال حافظ
طراح قالب
اين قالب توسط گروه پرسپوليس اف سي و رز تمپ طراحي و ترجمه شده است.